Aktualności

28 listopada 2019

EUROWEEK

Czas się pożegnać...
Dzisiaj rano po śniadaniu wyjechaliśmy do Bystrzycy Kłodzkiej. Na początku poszliśmy do muzeum filumenistycznego, gdzie pani przewodnik opowiadała nam o rodzajach zapałek. Mieliśmy także czas na obejrzenie zapałek i czas zapalniczek w gablotach i na kupienie pamiątek. Po wyjściu z muzeum udaliśmy się do kościoła gdzie mogliśmy zobaczyć zapisany na ścianie poziom wody w trakcie powodzi. Następnie wspięliśmy się po schodach na Twierdzę Kłodzką, gdzie oglądaliśmy piękne widoki. Z twierdzy długo schodziliśmy po stromych schodach. Na końcu naszej wycieczki mieliśmy trochę czasu na zrobienie zakupów. Potem wsiedliśmy do autokaru i wróciliśmy do ośrodka. Następnie mieliśmy prezentację o Gwatemali. Dowiedzieliśmy się o kulturze, narodowych strojach oraz jedzeniu. Pod koniec dnia mieliśmy culture night, na której robiliśmy prezentacje na temat danych państw. Na uroczystym zamknięciu daliśmy prezent osobie dla której mieliśmy być „secret friend”. Trudno było nam się rozstać. Spędziliśmy niezapomniane chwile, z radością wrócimy tam za rok.